آزمون احراز صلاحیت  اخذ پروانه تخصصی روانشناسان در خراسان رضوی برگزار شد پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش باران در استان تا جمعه جاده‌های خراسان‌رضوی بارانی و لغزنده است | کاهش دید افقی در محور تربت‌جام_صالح‌آباد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) این فرودگاه در ۳۰ سال گذشته هیچ باری را گُم نکرده است! آب نیسان چیست؟ + روش تهیه، خواص و ادعیه هدیه ۴۰۰هزار تومانی تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان برای خرید کتاب + شرایط و نحوه دریافت بُن مرگ پدروپسر مشهدی براثر برق‌گرفتگی آخرین وضعیت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش ابتلا به سرطان‌های گوارش با مصرف مایعات داغ و غذا‌های فرآوری شده بهترین راه‌های پیشگیری از عفونت لثه کوتاه درباره جشن‌های نوظهور به عنوان سنت‌های جدید خانواده‌ها آماده‌سازی ۳ مکان جدید برای ساماندهی انبار‌های ضایعات در مشهد مشهد نیازمند افزایش تعداد مراکز «شلتر» با استفاده از ظرفیت‌های غیردولتی است سد‌های خراسان رضوی تنها ۱۰ درصد ذخیره دارد جایگاه گنجینه میراث مکتوب در پیشانی متمایز ایران ممتاز آغاز زندگی مشترک زیر سایه خورشید اعتراف به قتل شوهر پس از انکار ماجرا | متهم: شوهرم می‌خواست سقط جنین کنم زنان چگونه با شرایط جدید می‌توانند بازنشسته شوند؟ تداوم بارش باران و وزش باد در برخی استان‌ها | ورود سامانه بارشی به غرب کشور طی هفته آینده (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (فردا شنبه ۸ اردیبهشت)

  • کد خبر: ۲۲۴۳۳۵
  • ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۴
پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (فردا شنبه ۸ اردیبهشت)
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: وزش باد و رگبار باران از ابتدای هفته آینده تا روز دوشنبه سطح استان به ویژه مناطق غربی و شمالی آن را دربرمی گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، زهرا آهنگرزاده افزود: انتظار این است که وزش باد به صورت لحظه‌ای شدت بگیرد و همراه با گرد و خاک باشد که در این صورت احتمال بروز خسارت نیز وجود دارد.

وی اضافه کرد: هفته آینده حداقل دمای شبانه تا اواسط هفته در اکثر مناطق خراسان رضوی کاهش تدریجی خواهد داشت.

این کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشترین میزان بارندگی در خراسان رضوی طی دیروز را جغتای با ۴.۷ میلی متر داشت و روز گذشته باران در شهرستان‌های مشهد، قوچان، درگز، فریمان، تایباد، کلات و سرخس بارید.

آهنگرزاده افزود: از ابتدای امروز نیز رگبار باران شهر‌های نیشابور، کاشمر، تربت جام، فریمان، بردسکن و تایباد را دربرگرفته که در برخی نقاط رعد و برق نیز رخ داده و بیشترین میزان بارش مربوط به کاشمر با پنج میلی متر بوده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->